Am 42 ani, sunt născută la Mediaș, crescută în Sibiu și mutată de peste 10 ani în Cisnădie, cartierul Arhitecților.
Sunt inginer constructor de profesie și mămică de 2 ani.
Am urmărit cu interes politica țării noastre după Revoluție, cu speranța că totul va merge într-o direcție bună.
După ce m-am mutat în cartierul Arhitecților am început să mă implic în rezolvarea problemelor comunității, începând cu problemele de pe strada mea: câini comunitari agresivi, stradă neasfaltată, construcția de blocuri între case și continuând cu probleme de mediu (construcția de case și blocuri în pădurea Dumbrava), lipsa curățeniei stradale, a coșurilor de gunoi, a iluminatului public.
Toate aceste acțiuni civice au decurs greu și au durat mult din cauză că cei pe care i-am votat la conducerea orașului au uitat că sunt în slujba noastră, și în loc să ne ajute, ei ne ignoră și aleg să-și urmărească propriile interese.
Picătura care a umplut paharul problemelor a fost OUG13, așa că, după ce am mărșăluit și am scandat în frig la proteste, mi-am dat seama că doar prin politici publice putem schimba ceva în bine în jurul nostru, și m-am hotărât să mă inscriu în USR.
Din anul 2022 sunt consilier local al orașului Cisnădie și din 2024 m-am alăturat echipei POL Cisnădie.
Și eu ca toată lumea îmi doresc rezultate imediate pentru că problemele noastre sunt de bază și urgente. Din păcate în sistemul actual e nevoie de foarte mult timp ca să se vadă ceva în urma muncii noastre în politică, și deocamdată singura mea realizare notabilă este contribuția la formarea și înființarea echipei de arhitecți urbaniști ai comisiei CTATU Cisnădie, care verifică PUZ-urile și PUD-urile din oraș. Sunt mândră de acest rezultat pentru că e dovada vie că atunci când muncești în echipă (cu Andreea Zîmța și Gabriel Popa), când pui pasiune și acționezi cu diplomație, obții ceea ce îți dorești pentru comunitatea ta.